hmm..

...va fan ska jag skriva om idag då? =/
har verkligen inte hänt nå als idag O.o

Suttit oh lira modern med Q ett bra tag idag, oh sen lira jag lite warhammer..

jo, fan, ja kolla på en film också, I skuggan av värmen..
va väl inte den bästa jag sett, men inte den sämsta heller :P så kolla på den vettja ;D
handla om en tjej som va väktare, oh gick på heroin :P (resten kan ni nog klura ut själv;P )


sen kan ja ju bah lägga till att de blir lan hemma hos Q i helgen, från fredag kväll till söndag nångång :P  De ska fan blir förbannat skoj \:D/


ja, oh dagens låt tips får vi ju inte glömma ;P
idag kommer en riktigt jävla goding =D

Billy Tallent - Perfect world
http://open.spotify.com/track/00WfgSQqzLGDlVyUvFINQ3

B<3

kom igen nu..

..fjuppas är ju fan inte känd för oh vara snabb iaf :P
sitter oh väntar på att han ska ringa, så vi kan spela lite modern warfare2 (^^,)


Senare ikväll blir oh kolla på film tror ja..
blir nog 44 minutes tror ja :D


Barenaked ladies - big bang theory theme

http://open.spotify.com/track/4aZSisNDZxHVHsR9NwqCSR

Får jag...

..aldrig vara lycklig jag eller ?
oh varför är de så jävla svårt oh vara ärlig ?
ah, jag fattar fan inte O.o


hur som helst, du har fan jävligt jävligt, JÄVLIGT mycket att bevisa nu ska du veta!

Dagens låt: Damien Rice - 9 crimes
http://open.spotify.com/track/5GZEeowhvSieFDiR8fQ2im

Oh shit..

..kolckan är ju fan redan 13:00 O.o
Måste fan sätta igång oh städa nu :O
men de är ju så jävla svårt oh slita sig från de här jävla warhammer alltså >.<

nä, nu ska ja städa städa städa, sen blire bolaget en sväng =D




Sen har jag fundera på oh börja tipsa om "dagens låt" också :P
oh ja kommer nog att ge en spotify-länk för er som har de ;P
så här kommer första tipset:

Tenacious D - Belzeboss (the final shoedown)

http://open.spotify.com/track/5y4lOCmkT1ngCywMbZnYIE

<3<3<3

Aaah :O

Nämen =D kolla vem som börja blogga xD


lär ju inte bli allt för aktiv här skulle jag tro ;)
men håll ögon,öron oh mun öppen.. så märker du när de släpps nytt inlägg =D

nu blir de iaf till oh ta sig lite frulle, sen sätta sig oh spela lite warhammer igen <3 =D
¨¨


<3<3<3


RSS 2.0